AEG Lavamat 74950

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 74950 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ongelukkige huisvrouw 05-10-2011
Geschreven voor: AEG Lavamat 74950

AEG stond voor mij altijd als degelijk en kwaliteit. Dit is mijn eerste AEG machine. En ook de laatste. Ik heb deze machine nu bijna 4 jaar en heb er al heel vaak een monteur bij gehad. Met daarbij komende frustratie als; lange wachten, dus wassen bij buren en of familie, vrij nemen van werk, teleurstelling. Wat is er meestal aan de hand? Hij blijft hangen in het wegpompen van water en komt niet tot centrifugeren. Hij gaat dan ook gewoon uren door. Al met al moet ik nu morgen weer vrij nemen voor de monteur van de zaak waar we hem kochten, die kan er waarschijnlijk weer niets aan doen... Dan weer een afspraak met AEG zelf, weer vrij nemen? En we gaan over twee dagen met vakantie... En laten onze huisoppas met en kapotte machine zitten. bah, geen AEG weer.

ben1966 21-12-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 74950

Goede en stille machine met zeer veel nuttige voorgeprogrammeerde mogelijkheden.

angeloho 08-10-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 74950

Het eerste wat me opviel aan dit apparaat, of liever gezegd niet opviel, was het geluid. Ik moet soms kijken of hij wel aanstaat, zo stil is hij. En hij beweegt ook vrijwel niet. Echt een verademing na de vorige wasmachine die toch wel wat geluid produceerde. Geen kwaad woord daarover, was ook een AEG die na 14 de geest gaf.
Er zitten ontzettend veel programmas op, dus er is genoeg keuze. De uitgestelde start is ideaal als je nachttarief hebt. Met 3 kinderen is 8 kg geen overbodige luxe. De vorige had slechts 5 kilo en ik draai nu aanmerkelijk minder wasbeurten. Grappig is ook het lampje in de trommel als je de deur opendoet. je hebt er niks aan, maar toch.
Wat ik nog niet ontdekt heb en ik weet niet of het kan is het volgende. ik gebruik geen wasverzachter en wil daarom die extra spoelbeurt uitschakelen. als iemand het weet, post het dan even.
Een gebruiksvriendelijke machine die het hopelijk net zo lang volhoudt als de vorige.